Cerrar

es | val   

Focus Pime i Emprenedoria Marina Alta 2017

Banner focus marina alta 2017

Innovació i economia col·laborativa aplicada a comerç i turisme

el jueves, 26 de octubre de 2017 de 09:00 a 14:00

Dónde:

CDT DÉNIA

Calle Falutx, s/n 03700 Marines

Dénia (Alicante)

Google Calendar

Plazo finalizado

09:00-09:15 Recepció de participants



09:15-09:30 Benvinguda a l’acte

Excm. Sr. Vicent Grimalt Boronat, Vicepresident de Creama i Alcalde de Dénia.



09:30-11:30 TALLERS

09:30-10:30 Taller 1: Neuromàrqueting - Com conèixer les claus de la ment del consumidor

Estem davant una nova era, un nou paradigma del màrqueting, en la qual el consumidor és molt més intel·ligent i complex. Sap allò que vol, com ho vol i quant està disposat a pagar per això, però, realment les empreses coneixem aquest nou prosumer?

Per què compra o per què no compra els nostres productes, en què es fixa quan està visualitzant el nostre màrqueting, què sent, què li agrada, etc.

El neuromàrqueting, fruit de la neurociència aplicada al màrqueting, ens permet entre d’altres moltes coses, conèixer millor la ment d’aquest nou consumidor que és el repte de hui de la gran majoria d’empreses.

Ponents:

Moderadora:

Rosario Carrió, Vicepresidenta de CEDMA Cercle Empresarial de la Marina Alta.



 

10:30-11:30 Taller 2: Turisme innovador i sistemes d’intel·ligència turística

En 2016 visitaren Espanya més de 74 milions de turistes, la xifra més alta de la història. Una xifra que pot seguir creixent si el sector segueix esforçant-se en millorar. Com?

Doncs emprant ferramentes com la intel·ligència turística. La intel·ligència turística és la base per augmentar la competitivitat de qualsevol organització turística.

La implantació de sistemes d’intel·ligència turística permet potenciar la competitivitat d’hotels, agències de viatges i altres establiments turístics. A més facilita dades i informació actualitzada sobre tendències, actors clau, canals de distribució, esdeveniments i canvis que es produeixen en el dia a dia.

  • Què és la intel·ligència turística i com s’aplica?
  • Avantatges de la intel·ligència turística.
  • Implantació de sistemes d’intel·ligència turística.
  • Què és un destí turístic intel·ligent?
  • Eixos d’un destí turístic intel·ligent

 

Ponent:

Moderadora:

Remedios Cerdá Romero, Secretaria General AEHTMA (Associació d’Empreses d’Hosteleria i Turisme de la Marina Alta).


 

11:30-12:00 Coffee-break

 



 

12:00-13:00 Taller 3: L’evolució de la innovació al comerç

El context de consum actual varia i evoluciona cada dia amb el comportament del consumidor. Sembla que els mil·lennistes imposen la tecnologia, però també hi ha d’altres tendències de consum més vinculades a l’experiència, úniques, col·laboratives, etc. que el comerciant no només ha d’analitzar, sinó que ha d’utilitzar, per tal d’adaptar-se a les necessitats del client. Per tot plegat el comerç es troba incrementant valor a la seua relació amb el consumidor i hi incorpora innovacions i serveis que milloren l’experiència del consumidor i aconsegueixen mantenir una economia activa i competitiva als nostres territoris.

  • Context del consumidor i el shopping.
  • Què és la innovació en el comerç?
  • Estratègies del comerç innovador: atenció i assistència, formats, tecnologia i marketplaces.
  • Tendències del comerç global.
  • Reflexió sobre el comerç sostenible i col·laboratiu.
  • Una visió de l'store 4.0: personalització i intel·ligència cognitiva.

Ponents:

  • Cristina Gaona, Tutora Consultora internacionalització d’ IVACE. Experta en innovació comercial. Doctoranda en Retail Marketing per la Universitat de Valencia.

Moderadora:

Dayana Santacreu, Presidenta Jovempa Marina Alta.



 

13:00-14:00 PLENARI

CO-CREANT UNA NOVA ECONOMIA: NOUS MODELS D’INNOVACIÓ BASATS EN LA COL·LABORACIÓ

Estem presenciant una revolució en què som protagonistes. El camí envers una societat i economia de col·laboració és inevitable. Un canvi de gran abast, gairebé imperceptible emperò, que ens condueix des del punt mort improductiu de la cultura del consum individualista al poder de la col·laboració en grup.

Assistim al naixement de multitud de projectes intersectorials de col·laboració que estan suscitant un gran impacte. En una era de fascinació amb les xarxes (Internet, xarxes socials, la globalització), la clau és adonar-se que les connexions són més importants que el connector.

 

Presideix:

Francisco Álvarez Molina, Director General de Economía Sostenible de la Generalitat Valenciana

Ponent:

“Innovació oberta i co-creació”, a càrrec de Nacho Mas, Connector de OuiShare, una xarxa global de professionals independents que estudien la transformació digital social i col·laborativa. Director del MBA Negoci i Transformació Digital de la Universitat Europea de València.

La clau de la innovació oberta es troba, d’una banda, en saber sintetitzar quin és el problema o l’oportunitat que es vol atacar, per saber després aprofitar al màxim el coneixement escampat per tot el món (partners, proveïdors, petites empreses, universitats, individus brillants, etc.), i localitzar qui té el coneixement per resoldre’l.

Moderadora:

Rosario Donderis, Gerent de CREAMA



Descarrega’t en aquest enllaç el programa en PDF de Focus Pime i Emprenedoria Marina Alta 2017



14.685 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO