Marketing i comercialització per a emprenedors agroalimentaris (Alacant)
Curs d’emprenedoria agroalimentària
Comienzo: el lunes, 21 de mayo de 2018 a las 16:00
Finaliza: el jueves, 24 de mayo de 2018 a las 19:00
Dónde:
ESATUR
C/ Arzobispo Loaces, 3
Alacant/Alicante (Alicante)
Contacto:
Carmen López. 96-521-07-61. [email protected]
La Conselleria D’agricultura, a través de les Estacions Experimentals Agràries de Vila-real i Elx, pertanyents al Servei de Transferència de Tecnologia i en col·laboració amb el Consell Valencià de Col·legis d’Enginyers Tècnics Agrícoles de la Comunitat Valenciana, organitza aquest curs de marketing i comercialització per a emprenedors agroalimentaris. Per a la realització, contem amb la participació de diversos ponents, tant de l’empresa privada com de la pública, y amb la intervenció, l’últim dia, d’un jove emprenedor agroalimentari que parlarà sobre la seua experiència en la comercialització amb èxit dels seus productes agroalimentaris.
Al curs, s’abordaran, de forma clara i pràctica, els aspectes fonamentals, presents i futurs, de la comercialització i el marketing agroalimentari com els nous canals de comercialització, el marketing 3.0 i el social media, el posicionament i la visibilitat, les diferents formes de generar valor afegit així com la comercialització específica dels productes ecològics. Tot plantejat d’una manera transversal, atenent a l’actual diversitat de sectors relacionats amb l’agroalimentació i abordant les diferents línies de productes i servicis agroalimentaris, entre els quals es troba els petits transformats, l’agroturisme, els productes artesans, els ecològics, la gastronomia, la salut i benestar, etc. Tot allò donant importància a la comercialització i marketing dels productes locals i als canals curts de comercialització i venda directa, aportant idees i solucions per a donar un valor afegit als nostres productes i afavorir una diferenciació dels mateixos. De la mateixa forma, es tracta d’utilitzar les vies més adequades per arribar als mercats plantejats. Tot allò amb l’objectiu d’obtenir una major rendibilitat i sobre la base de potenciar el comerç local i afavorir els valors de proximitat, socials, mediambientals, naturals, ecològics, de turisme rural, saludables i gastronòmics que la societat actualment demanda.
Per últim, totes les qüestions que s’aborden al curs, quedaran reflectides de forma real en la intervenció que l’últim dia portara a terme un jove emprenedor agroalimentari, el qual transmetrà, de forma real, les seues experiències per aconseguir una comercialització el més eficient i rendible possible.