Cerrar

es | val   

Tokio, Sidney, Copenhague, Viena i Estocolm lideren les ciutats amb millor reputació

Tokio vista de la ciudad

L’informe City Rep 2018, elaborat per Reputation Institute, mostra què valorem a les ciutats

Grupo Comunicating

Grupo Comunicating

Publicado el jueves, 23 de agosto de 2018 a las 20:15

En 2018 Tokio s’ha convertit en la ciutat amb millor reputació del món, segons l’informe City Rep Trak 2018 elaborat per Reputation Insitut ja que ha arribat als 81,8 punts a un estudi que analitza 56 grans ciutats. Aquest estudi es realitza a partir de 12.000 enquestes i valora 13 atributs relacionats amb la reputació de les ciutats agrupats en tres àrees: la qualitat institucional (variables sociopolítiques), el nivell de desenvolupament (variables econòmiques) i la qualitat de vida (variables culturals i relacionades amb l’entorn natural i l’estil de vida). Encara que no ho parega, els ciutadans vinculen reputació amb govern polític, estabilitat, seguretat i lideratge a més de bellesa o atractius. Per això, el resultat de les ciutats espanyoles que entren al ranking – Barcelona i Madrid- enguany. Si vols conèixer el resultat complet de l’informe, t’invitem a lligues el nostre blog.

9.200 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO