Cerrar

    es | val   

    Estratègies per a projectar la marca turística d'una comarca: La Safor

    Banner estrecho Focus CV 2018

    el martes, 23 de octubre de 2018 de 09:30 a 10:30

    Dónde:

    Casa de Cultura / Urbalab

    Planta 1. Aula 3

    Passeig de les Germanies, 11

    Gandia (Valencia)

    Plazo finalizado

    DESCRIPCIÓ

    En esta sessió, diferents professionals parlaran de com projectar la marca turística de la comarca de la Safor. D'una banda, des del punt de vista dels comerciants Gandia i Oliva. D'un altre, des del prisma de l'Associació Empresarial Hotelera de la Safor.

    Financian:

    IVACE Instituto Valenciano de Competitividad EmpresarialFondos Feder

    Organizan:

    Red CEEI Comunitat ValencianaAjuntament Gandia

    Colaboran:

    Federación de Asociaciones de Empresarios de la Safor (FAES)Asociació de Comerciants D´Oliva (ACCO)Gandia Comercial Centre Hisòric Coop. ValencianaAsociación Empresarial Hotelera de Gandia y la Safor (AEHGS)

    Esta sesión forma parte de:

    Focus Pime i Emprenedoria Comunitat Valenciana 2018

    5
    1.582 visitas

    Esta web utiliza cookies propias y de terceros para ofrecerte una mejor experiencia y servicio.
    Al continuar con la navegación consideramos que aceptas su uso y nuestra política de cookies.

    Aceptar